Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Friday, July 3, 2009

bulan MEI dan JUN yang mencabar..

Bak kate pepatah aku.."permulaan yang mencabar, namun cabaran mase depan siape la tau (serah pade TUHAN)"

Detik-berdetik..tip.tap..tip..tap.. ape bende la (kononyer jarum sesaat brdetik la, x per kan ek) hehehe.. Mase memang cepat berlalu.. x sangke dua bulan berlalu pantas... sedar x sedar dan sekarang baru jer sedar... LI aku pun dah abeh... sedehnyer la wei.. aku mmg penyedih ckit..

Selang due bulan nie.. mmg berlmbak-lambak pengalamn aku dapat ...(Alhamdulillah, terime kasih pade Tuhan yang masih beri kesempatan pade aku untuk terus hidup).. memang x di sangka-sangka prjuangan aku msih di teruskan lg di ''u'' nie utk semester depn yang bkl melangkah bbrape ari lagi... pergh!!! da taun 4 (tp aku heran.. rase cam masih rmaje lagi,..x tau ler org tgk aku cam maner..hahaha).. perjuangan perlu di teruskn..

suker duker aku di LI.. saper la tau.. ewah-ewah.. hehehe.. aku rase bangga dpt kwn-kwn cam korunk(hahaha rhsia antr kite) smue.. kalu nak di kongsi dlm web nie... pergh!!! mantop... byk sgt... ade mase nnti aku 'ngejah' gambo ler dlm nie..


Mase LI (bai, ise,toy,boy,rahman,ain, ej )


Empat sekawan menongkah badai di kilang.. mcm2 ader.. hahaha


jamuan kesedihan.. ergh...terharu..











pentauliahan di raja (meza, don, jakie, ayu, era)

aku ngan amin... pergh koya tue..hehehe.. jgn mare















sempoi.. tapi bergaya (aku tukang ambik gmbr)



gaya sebenar...cool..
(don n jakie)




















korie koya tue... geng ngangkat orang pengsn..
(kanan sekali)








No comments:

Post a Comment