Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Monday, August 10, 2009

Adoi... Dah bulan la8an ler..

PSM2.. zzzzzz.. pening n muntah2 akibt cari tajuk punye pasal.. demam mengejut aku.. ingt rilek jer.. tp ok ler.. mase pemilihn tajuk dah settle.. ALHAMDULILLAH.. Allah bagi gak idea kt aku melalui dorngan kwn2 sekawanan aku.. terime kasih bapak(Tn. Hj Hassan Husyin).. settle gak sal tue.. pergh.. mantop

kateorg PSM nie produk kite.. malas keje.. hasil pun cam tue ler.. ai.. x leh jadi nie!! smngat2.. mase nie la nak cari mklumat cni cne.. dulu cool smcm jer.. (jgn ler jd cam aku, aktif byk!!!..).. seminggu + 1 minggu = dah dua minggu.. cpat nyer mase berlalu.. bab 1, 2 , 3 kene settle lu.. kwn2 aku perlukn skongn mu..

untuk nacht kwn2.. berkwn ler dngn betul2 kwn.. ade problem, ker.. bleh gak kongsi2.. susah n sng rase bersame.. memang banyok keje sem nie..haha.. senyum je la.. kuatkanlah semangatku..

No comments:

Post a Comment