Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Tuesday, August 11, 2009

Aku lupe.. atau sengaja..

x payah la nak kate kat orang lain..
aku sendiri mau ingat...


'Dan orang-orang yang apabila di beri peringatan dengan
ayat-ayat Tuhan mereka, mereka tidaklah menghadapinya
sebagai orang-orang yang tuli dan buta'

Al-Furqan: 73


Oi.... lemahnya aku nie..
mmg lemah..
dah berape-rape kali-kali dah jupe ayat cam nie..
tapi masih cool jer.. cam biase jer..
ai peliknyer la manusia..

dah banyak kali la tengok video debat pbndingan agama..
aku x percaye lagi ker?
adoi..

mane la perasan debar tue...

“Sesungguhnya orang-orang yang beriman itu adalah mereka yang apabila disebut nama Allah bergetarlah hati mereka dan apabila dibacakan kepada mereka ayat-ayat-Nya bertambahlah iman mereka (kerananya) dan kepada Tuhan jualah mereka bertawakal.”
Al-Anfal (8:2)


kenapa aku masih macam nie?
adakah aku mau jadi cam nie...

Dan mereka berkata, ‘Hati kami sudah tertutup dari apa yang engkau seru kami kepada-Nya,
dan telinga kami sudah tersumbat,
dan di antara kami dan engkau ada dinding,
kerana itu lakukanlah (sesuai kehendakmu),
sesungguhnya kami akan melakukan (sesuai kehendak kami).”

ayat 5, surah Fussilat

jauhkan Ya Allah..Jauhkan Ya Allah.. Jauhkan segala bencana ya Allah..



















sumber: http://www.iluvislam.com

No comments:

Post a Comment