Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Thursday, August 13, 2009

Al-fatihah untuk Ustaz Asri..

luluh hati aku bile membace berite harian (13/8/09) pd kul 1 td..

Ustaz Asri Rabbani telah pergi... dlm kul 11 pagi td..

tersentak n terkejut aku..

aku slh seorg peminat utama ustz n nsyid Rabbani dari dulu lg..
mmg dah sinonim dengan hidup aku..
hilang permata yang mmg sukar di cariganti..

sedihnyer bile dgr lagu ustz.. rase x nak dgr jer.. sedih..

bbrape ari lagi msuk Bulan RAMADHAN..
alunan selawat n nasyid akan sentiasa di ingatan aku buat selamanya..

semoga Rohnya dicucuri rahmat... tempatkanlah ustaz di tempat2
orang yang beriman dan bertakwa..

buat org yang masih hidup..
jadikanlah ia sebagai iktibar..

...kita mmg akan turut menyusul selepas ini..

...dah cukup ker amalan aku..

No comments:

Post a Comment