Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Tuesday, June 14, 2011

KAMI SATU KLUARGE...

Cuti 2 minggu... fuh, penuh ngan warna warni..ewah.haha.
bile bdk2 skolah je cuti.. aku pun join cuti skali.. wahaha.. itu yg kami tunggu!!!.. haha
( walaupun bgitu.. tugas ntuk mmbngun modal insan bukan smudah yang di sangkekan..
nak2 lg zaman mcm nie.. sgt2 brbeza ngan zman mase aku mude2 dulu.. wahaha.. sabo yer cg2 kite)

sperti bese r.. bile cuti cam nie.. adek bradek mmg kumpul ramai2 kt umah d trg..
al maklumla.. kluarge penuh ngan warna warni cikgu.. haha.. Alhamdulillah...

suasana cuti kali ni mmg agak brbeza.. mjlis bacaan yasin n tahlil telah di kepale oleh abg sulong kami (sbelum nie di kemudi oleh Allahyarham tercinta.. Yatim Bin Ali)

Hati ini lg gembire pabila mlihat, anak sedare (lebih 13 org) brkumpul dan mmbace yasin bersame dengan penuh khusyuk..walaupun dieorg masih kcil tp dpt mghayati ngan baek bacaan, tanpa mmbuat ragam yang x sptutnyer..

(Alhamdulillah.. moge kami di tempatkan antare org beriman..smoga prgrm cam ni mnjadi rutin kluarge kami)..

bile ari demi ari brlalu.. cuti pun smakin luput le..hehe
yg sabah p trbang sabah.. yng duk pulau redang, blayar le kt pulau redang.. yg ngeri smbilan nie.. brmusafir le ke kuala pilah.. hehe..

tp yang bes nyer.. haha.. malam sblum aku blek KP.. kami adek bradek tonton bola sepak oii.. gempak gempite..haha.. trg menang 2 berbalas 1 lwn klantan.. rezki taun nie..hehe..

pd pagi yang tenang.. aku pun mlngkah naek bas.. suasana yang pelik aku rase bila masuk dalam bas.. smue senyum smacam jer.. haha..

terase sperti pnumpang dalam bas 2 sedare rapat aku jer.. x prnah lagi cam tue..
kemnangan TRG yang x di sangka2.. mmbuatkn kami teruja sgt2.. haha.. masing2 bincang bola sepak.. pelik2 sungguh..haha

cam manepun kelantan n terengganu mmg satu kluarge.. ewah.. haha.. jgn gado2 yer.


.

No comments:

Post a Comment