Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Tuesday, July 10, 2012

Remaja Hebat...

Ya Allah... lemah la aku ni.. tetiba je, perasaan sebak mai kt dada... hanya sepatah dua je ckp.. da hmpir mnitis air mata... mmg betul2 meruntun perasaan la... kata Lelaki.. salah ke kalau aku mnitis air mata?..x macho kn..

Alhamdulillah.. usai abeh je, sembahyng Maghrib... selawat di baca beramai2 oleh remaja2 ni... imam yg di lantik td, mmg x di sangka2..hehe..

walaupun bacaan agak kekok, dan pergerakan agak laju..tp, itu da kira ok sebenarnya.. proses pembelajaran smemangnya melalui kesalahan atau kelemahan..perbaikilah dengan sebaik mungkin..
insyaallah Anda boleh !!..

selepas abeh bacaan doa, tetiba diri ini terpanggil untuk ke hadapan... Allahuakbar.. sperti bese, bila da duduk depan dieorang.. aku mule la berceloteh ckit.. tp malangnya hari ni.. berapa patah perkataan je kluar..

 lepas tu, perasaan sebak da mai menyelebungi aku... terus aku tersenyum dan tersenyum lagi... waduh2.. haha

bukan apa sebenarnya.. aku teringat waktu zaman sklah rendah dulu... masih segar dalam ingatan.. saat ustazah suruh murid2 tampil ke depan untuk azan asar... bukan main lagi berebut-rebut nk azan..

last sekali, hero ni jugak yg di beri peluang untuk azan..fuhh.. n aku azan la dengan berani skali.. haha..
yg x besnya plak, aku azan x abeh..haha.. selamat ade kekwn yang support dr belakang...

td pulak, aku tengok gelagat dieorang dr belakang, membaca ayat suci Al -Quran selpas solat... dieorang mungkin hafaz ayat x abeh.. tp saling support antara satu sama lain.. duduk berkelompok dan saling melengkapi.. sampaikn doa selepas smbhyang pun, imam mmberi peluang kepada makmum untuk baca, tp x de makmum yang ambik peluang... so, terpaksalah imam membaca doa walaupun agak kekok..hehe..

 jangan risau.. saya percaya kamu lebih kuat selepas ini.. cewah.. haha.. belajarlah...

jd, aku terus relate balik ngan kes masa aku skolah rendah dulu2... haha...sebab tu la, aku senyum x abeh2.. smpai skarng ni masih tersenyum2 lagi.. Insyaallah, aku smbung blik kata2 indah besok kt depan dieorang ni...hehe..


No comments:

Post a Comment