Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Friday, July 15, 2011

Jeles aku r tue.. haha

Apabila mengingatkn kembali "silly mistake" yang aku buat.. terase cam.... aduiii.. lemahhh..

x snggup rase nk bagi nasihat kt orang lain.. x layak!!!.. waduh2..

tp bile aku bangkit balik, baru ku sedar.. sebenarnya itu permainan syaitan.. ko memang keji...
jelez aku r tu.. haha
(lame jugak nk bangun blik nie..aii)

mmg terang dan nyata.. permainan syaitan nie mmg dahsyat..

andai aku buat baik ckit je ari tue.. ade la petang tue die rasuk aku buat bende x elok.. bermain-main je dlm kpale otak nie.. kasi penampar x bleh boh!!.. haha

eg. bila aku bngun awal je dlm kul 5pg.. kul 5.40pg mase azan (mase azan tue) aku rase mngantuk gile2.. letak kpale atas bantal.. pastinyerrrrr.....zzzzz

bukan sekali dua.. tpi berkali kali.. haha
nk menunjukkn.. iman aku terlalu rapuh.. ( tapi Alhamdulillah.. solat tetap solat.. )

(korang cam ner??.. harap jgn jd cam aku.. kalu cam aku jugak.. sling nasihat menasihati la yer.. jgn sling jatuh menjatuhkan.. kalu cam ni gak.. sentiasa jatuh laa.. kita belajar dari kesalahan sebonarnya)..

jadi

..Pastinya kekuatan iman menjadi pendinding segala kemungkaran...
.. dan yg smestinya pasti.. aku masih lemahhhhh.. adoi!!!....

(Ya Allah..kurniakanlah aku Iman yang teguh sperti nabi2 mu.. sperti wali2 mu.. sesungguhnya, aku tau semua yang datang adalah dari Mu.. aku lemah Ya Allah.. Hanya pada mu aku berserah.. amin ya rabba a'lamin)..

k, layan r lagu jap.. kasi tenang ckit.. hehe..




lagu bes aku nie mase darjah 2, x silap aku r.. cyan nyer generasi

sekrang nie.. lagha dengan lagu2 yang menyesatkan.. mesti x pernah
mendengar lagu2 cam nie.. ape lagi nak hayati.. astgfirullahal azim..

2 comments:

  1. iman adalah mutiara...la la la ~ lgu fav aku ni masa sekolah rendah...haha

    ReplyDelete
  2. lame doh boh lagu ni.. tp rase baru lagi bile dgr blik.. haha..

    ReplyDelete