Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Monday, July 18, 2011

Kuatnye awak suke..

don't laugh too much.. because u might cry at the end.. (pok jue, 2011)..
Alhamdulillah.. sesuai sgt2 dengan keadaan aku yang sentiasa suke sokmo..
(over aku ni bile suke)

saat alpa, ade yg mengingatkn.. terima kaseh kekwan..

mmg dua 3 hari ni.. aku rase cam ade x kene jer.. n aku pasti..
Ia sebenarnya mlibatkn prangai aku yg sntiasa sentiasa suke brlebihn
(belajo ngan sape entah.. waduh2)..

shinggakn ade sstengah plajar mnggelar aku 'cikgu hakha'..
dek krana suke yng agak kuat.. astaghfirullah al a'zim..

x per sy x marah yer.. hehe.. itu mgkin salah satu care, ntuk saye ubah diri mnjadi seorang yang lebih baik.. (tp jgn trlalu over yer.. itu juge boleh mndatangkan kemarahan..hehe)

sesungguhnya aku prcaya islam sgt menjaga tingkahlaku sesama manusia..
ikuti sunnah rasul n para sahabat.. penuh tawadhuk n konsisten bila bekerja..
(aku perlu byk bace byk lagi psal ni)..

bile je kawn aku post pnyataan di atas.. terus aku teringat wasiat Imam Hassan Al Banna..
terharu aku..
antaranye ialah..

(Jangan banyak ketawa, kerana hati yang sentiasa dengan Allah itu sentiasa tenang dan tenteram)..

Insyaallah.. aku akan cuba mngawal suara ini..

teringat aku kisah pejuang islam yang sentiasa serius mmkir bagaimana untuk membebaskan palestin.. kejayaan hakiki tidak datang dengan senang lenang/goyang kaki..
semuanya dengan Usaha+Doa+Tawakal..



bersama hayati prngorbanan pejuang-pejuang yang brkorban ntuk islam..
bagaimana pula dengan kite.. Astagfirullah al 'azim..

4 comments:

  1. mum meme bai.. punoh urat geli..ore xwat lwk pn suko..lwk xlucu pn suka..haisshh..ahhaha

    ReplyDelete
  2. haha.. waduh2.. susah jugak nk senyum jer.. try test td.. nk senyum je mmnjang.. tp suke jugak.. haha.. adoi le.. x per r..pah ni kene kontrol lg.. kene ubah haha.. kpd hihi..(haha jugak..)

    ReplyDelete
  3. gelak dlm hati bai..xpun gelak tutop mulut..hahaaha

    ReplyDelete
  4. kene cari kertas skeping, tulis haha.. bile org wat lawak.. tunjuk kerts tue.. aku gelak kuat sgt nie.. tp dlm ati.. haha

    ReplyDelete