Salam



Raza4u.com Get -Graphics
Azam 2012.. refresh sokmo la ye... ingat2 ckit..

Sunday, February 19, 2012

Aku dan dia.. haha..Sume ayat jiwang bulan ni..err

Alhamdulillah... walaupun kerja tidak siap lagi.. hehe.. tapi pengalaman tetap pengalaman..

walaupun nampak macam biasa2 aje.. tapi itulah kehidupan.. cewah.. haha

Pagi tadi, aku telah dating ngan jaki kat program belia.. bila nama program belia gak..
memang ramai la belia datang.. berduyun2 datang, sume lebih kurang macam ikan duyung da..

aku pergi pun, sebab jaki buat pameran untuk sekolah dia.. menang, masuk surat kabo tu.. haha..

acara dia sume 'best'.. rugi siapa2 yang tidak datang... ermm..

antara acara bes, tarik tali la.. aku menang tengok je la...hehe.. tapi acara paling top, x lain x bukan karaoke la poit..fuh sronok acara ni.. haha.. sume jenis lagu boleh nyanyi..

lagu melayu ada, cina ada, india pun ada.. lagu orang putih ape lagi.. memang berlambak2 la..

tapi yang paling sronok.. aku memang x masuk.. haha.. suara aku memang da fail la.. awal2 lagi da out...haha..

bila je duk sembang je ngan jaki.. tetiba ade sedari panggil nama aku.. (aku da tau dia ada kat situ).. aku nak tengok dia jer.. sama ada kenal/hormat aku atau tidak..

ternyata bila dia panggil je nama aku.. aku boleh kategorikan die sebagai hormat orang lah.. bagus!!..

dia pun, bgtaula aku.. die baru abeh je karaoke ni.. atas pentas wey.. ramai plak orang tu..
aku tau dia ni mmg kaki buat persembahan kat sekolah..

bila dia bersembang je dengan muka gembira.. tapi aku yang buat muka spoil..
dah x smat!!.. tapi wat muka macam tu plak.. haha..

(Bukan apa sebenarnya.. aku rasa sangat serba salah ketika itu.. bukan nak kata aku ni baik... tapi sori.. jiwa aku dengan karaoke ni memang selari, x akan bercantum.. cewah ayat baru ni poit.. haha.. lagipun dia tu perempuan n .... err..

perluke aku senyum memandang dia..seakan2 merestui benda itu.. perghh ayat.. haha

tapi aku perasan, hatinya agak remuk sedikit..

aku minta maaf...

No comments:

Post a Comment